Pojem podnikateľské oko hovorí o špecifickom pohľade podnikateľa na svet ako taký. Podnikateľ vie, že úspech sa dosahuje vďaka jeho vytrvalej snahe prekonávať problémy a jeho trvalej schopnosti učiť sa nové a efektívnejšie spôsoby ich prekonávania. Podnikatelia nekrachujú preto, že začali so zlým nápadom. Krachujú preto, že sú svojim nápadom zaslepení a nemajú ochotu, silu alebo vôľu reagovať na zmeny, ktoré sú spojené s tvorbou a úpravou formy nápadu a vhodného podnikateľského modelu. Neúspech sa dostaví najmä z dôvodu, že podnikateľ sa neprispôsobil. Nikdy nie je neskoro na uskutočnenie zmeny.
Signály avizujúce potrebu zmeny sú často očividné a trvajú dlho. Každý podnikateľský nápad sa určite bude meniť a je otázkou vášho nastavenia, ako tieto zmeny budete prijímať a či ich budete chcieť vidieť. Ak je váš nápad založený skôr na novosti ako na pridanej hodnote, tak sa vám možno podarí nachytať zákazníka na novosť, ale potom sa k vám už zákazník nevráti a zo strednodobého hľadiska budete neúspešní.
Za každým úspešným projektom sa väčšinou skrýva jednoducho pochopiteľná myšlienka resp. hodnota. Dnešné výsledky sú ovplyvnené včerajšími nápadmi a dnes musíme prísť s nápadmi, aby sme ovplyvnili zajtrajšie výsledky.
Čo sa udeje po uhradení ceny konzultácie?
- Budete kontaktovaný do 24 hodín skúseným špecialistom
- Po analýze vášho prípadu vám špecialista zodpovie vaše otázky, poradí vám ako najlepšie prípad riešiť a identifikuje riziká, ktoré je nutné minimalizovať
- Špecialista skontroluje vaše podklady, vypracuje potrebné návrhy, prípadne vás bude zastupovať na súde