- Nedostatočná príprava na pohovor: Mnoho uchádzačov príde na pohovor bez dostatočnej prípravy. Je dôležité vedieť niečo o firme a pozícii, o ktorú sa uchádzate.
- Nesprávne oblečenie: Prvý dojem je dôležitý. Uchádzači by mali byť oblečení profesionálne a primerane kultúre firmy.
- Nedostatok otázok: Pohovor je aj príležitosťou pre uchádzača zistiť viac o firme a pozícii. Uchádzači by mali mať pripravené otázky, ktoré ukážu ich záujem a angažovanosť.
- Nedostatok sebavedomia: Sebavedomí uchádzači vytvárajú lepší dojem. Je dôležité byť sebaisto, ale nie arogantne.
- Nedostatok skúseností: Mnoho uchádzačov nemá relevantné skúsenosti alebo zručnosti pre pozíciu, o ktorú sa uchádzajú. Je dôležité zdôrazniť prenositeľné zručnosti a ochotu učiť sa.
- Nesprávne správanie: Uchádzači by mali byť profesionálni a zdvorilí počas celého procesu výberu.
- Nedostatok flexibility: Flexibilita môže byť pre zamestnávateľa atraktívna. Uchádzači by mali byť ochotní prispôsobiť sa potrebám firmy.
- Nedostatok iniciatívy: Uchádzači by mali prejaviť iniciatívu a ukázať, že sú motivovaní a majú chuť pracovať.
- Nedostatok pripravenosti na otázky týkajúce sa slabých stránok: Toto je bežná otázka na pohovoroch a uchádzači by mali byť pripravení na ňu odpovedať.
- Nedostatok sledovania po pohovore: Po pohovore je dobré poslať ďakovný email alebo list. To ukáže vašu profesionalitu a záujem o pozíciu.
Tieto chyby sú bežné pri hľadaní zamestnania. Avšak s riadnym plánovaním a pripravenosťou sa im možno vyhnúť a zvýšiť svoje šance na úspešné získanie zamestnania.
Čo sa udeje po uhradení ceny konzultácie?
- Budete kontaktovaný do 24 hodín skúseným špecialistom
- Po analýze vášho prípadu vám špecialista zodpovie vaše otázky, poradí vám ako najlepšie prípad riešiť a identifikuje riziká, ktoré je nutné minimalizovať
- Špecialista skontroluje vaše podklady, vypracuje potrebné návrhy, prípadne vás bude zastupovať na súde